master's thesis
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KNJIŽNIČNO POSLOVANJE I POVEĆANJE BROJA KORISNIKA PUTEM PRAĆENJA KORISNIČKIH NAVIKA (GOOGLE ANALYTICS I FACEBOOK INSHIGTS)

Basarić, Vanja
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Basarić, V. (2018). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KNJIŽNIČNO POSLOVANJE I POVEĆANJE BROJA KORISNIKA PUTEM PRAĆENJA KORISNIČKIH NAVIKA (GOOGLE ANALYTICS I FACEBOOK INSHIGTS) (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:908051

Basarić, Vanja. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KNJIŽNIČNO POSLOVANJE I POVEĆANJE BROJA KORISNIKA PUTEM PRAĆENJA KORISNIČKIH NAVIKA (GOOGLE ANALYTICS I FACEBOOK INSHIGTS)." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:908051

Basarić, Vanja. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KNJIŽNIČNO POSLOVANJE I POVEĆANJE BROJA KORISNIKA PUTEM PRAĆENJA KORISNIČKIH NAVIKA (GOOGLE ANALYTICS I FACEBOOK INSHIGTS)." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:908051

Basarić, V. (2018). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KNJIŽNIČNO POSLOVANJE I POVEĆANJE BROJA KORISNIKA PUTEM PRAĆENJA KORISNIČKIH NAVIKA (GOOGLE ANALYTICS I FACEBOOK INSHIGTS)', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 27 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:908051

Basarić V. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KNJIŽNIČNO POSLOVANJE I POVEĆANJE BROJA KORISNIKA PUTEM PRAĆENJA KORISNIČKIH NAVIKA (GOOGLE ANALYTICS I FACEBOOK INSHIGTS) [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2018 [cited 2024 March 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:908051

V. Basarić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KNJIŽNIČNO POSLOVANJE I POVEĆANJE BROJA KORISNIKA PUTEM PRAĆENJA KORISNIČKIH NAVIKA (GOOGLE ANALYTICS I FACEBOOK INSHIGTS)", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:908051

Please login to the repository to save this object to your list.