Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Pintarić, M. (2022). Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523
Pintarić, Martina. "Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523
Pintarić, Martina. "Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523
Pintarić, M. (2022). 'Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 06 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523
Pintarić M. Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2022 [cited 2025 February 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523
M. Pintarić, "Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:318523