Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Puškarić, S. (2021). Mobilne društvene igre kao komunikacija s generacijom Z - analiza sadržaja reklama na mobilnoj društvenoj mreži TikTok (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:008342
Puškarić, Sara. "Mobilne društvene igre kao komunikacija s generacijom Z - analiza sadržaja reklama na mobilnoj društvenoj mreži TikTok." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:008342
Puškarić, Sara. "Mobilne društvene igre kao komunikacija s generacijom Z - analiza sadržaja reklama na mobilnoj društvenoj mreži TikTok." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:008342
Puškarić, S. (2021). 'Mobilne društvene igre kao komunikacija s generacijom Z - analiza sadržaja reklama na mobilnoj društvenoj mreži TikTok', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:008342
Puškarić S. Mobilne društvene igre kao komunikacija s generacijom Z - analiza sadržaja reklama na mobilnoj društvenoj mreži TikTok [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2021 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:008342
S. Puškarić, "Mobilne društvene igre kao komunikacija s generacijom Z - analiza sadržaja reklama na mobilnoj društvenoj mreži TikTok", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:008342