master's thesis
Utjecaj novih medija na oblikovanje kulturnog identita i imidža Slavonije

Varoščić, Lucija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Varoščić, L. (2021). Utjecaj novih medija na oblikovanje kulturnog identita i imidža Slavonije (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:639989

Varoščić, Lucija. "Utjecaj novih medija na oblikovanje kulturnog identita i imidža Slavonije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:639989

Varoščić, Lucija. "Utjecaj novih medija na oblikovanje kulturnog identita i imidža Slavonije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:639989

Varoščić, L. (2021). 'Utjecaj novih medija na oblikovanje kulturnog identita i imidža Slavonije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 04 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:639989

Varoščić L. Utjecaj novih medija na oblikovanje kulturnog identita i imidža Slavonije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2021 [cited 2024 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:639989

L. Varoščić, "Utjecaj novih medija na oblikovanje kulturnog identita i imidža Slavonije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:639989

Please login to the repository to save this object to your list.