master's thesis
Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača

Šimunović, Iva
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Šimunović, I. (2020). Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:603605

Šimunović, Iva. "Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:603605

Šimunović, Iva. "Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:603605

Šimunović, I. (2020). 'Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 17 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:603605

Šimunović I. Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2020 [cited 2021 October 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:603605

I. Šimunović, "Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:603605

Islandora Bookmark - Please login to use this feature