Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Staparac, D. (2024). Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:660841
Staparac, Dragan. "Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:660841
Staparac, Dragan. "Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:660841
Staparac, D. (2024). 'Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 04 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:660841
Staparac D. Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2024 [cited 2024 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:660841
D. Staparac, "Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:660841