master's thesis
Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva

Staparac, Dragan
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Staparac, D. (2024). Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:660841

Staparac, Dragan. "Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:660841

Staparac, Dragan. "Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:660841

Staparac, D. (2024). 'Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 04 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:660841

Staparac D. Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2024 [cited 2024 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:660841

D. Staparac, "Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:660841

Please login to the repository to save this object to your list.