Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Sušac, E. (2024). Utjecaj influencer marketinga na svijest potrošača i povećanje vidljivosti brenda (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:443443
Sušac, Ena. "Utjecaj influencer marketinga na svijest potrošača i povećanje vidljivosti brenda." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:443443
Sušac, Ena. "Utjecaj influencer marketinga na svijest potrošača i povećanje vidljivosti brenda." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:443443
Sušac, E. (2024). 'Utjecaj influencer marketinga na svijest potrošača i povećanje vidljivosti brenda', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:443443
Sušac E. Utjecaj influencer marketinga na svijest potrošača i povećanje vidljivosti brenda [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2024 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:443443
E. Sušac, "Utjecaj influencer marketinga na svijest potrošača i povećanje vidljivosti brenda", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:443443