Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Vlajčić, A. M. (2024). Analiza utjecaja medijske kampanje na podizanje svijesti i kreiranje javnog mnijenja - studija slučaja kampanje "Štit" (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:496465
Vlajčić, Anđelka Marija. "Analiza utjecaja medijske kampanje na podizanje svijesti i kreiranje javnog mnijenja - studija slučaja kampanje "Štit"." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:496465
Vlajčić, Anđelka Marija. "Analiza utjecaja medijske kampanje na podizanje svijesti i kreiranje javnog mnijenja - studija slučaja kampanje "Štit"." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:496465
Vlajčić, A. M. (2024). 'Analiza utjecaja medijske kampanje na podizanje svijesti i kreiranje javnog mnijenja - studija slučaja kampanje "Štit"', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:496465
Vlajčić AM. Analiza utjecaja medijske kampanje na podizanje svijesti i kreiranje javnog mnijenja - studija slučaja kampanje "Štit" [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2024 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:496465
A. M. Vlajčić, "Analiza utjecaja medijske kampanje na podizanje svijesti i kreiranje javnog mnijenja - studija slučaja kampanje "Štit"", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:496465