Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Kolarević, L. (2024). Poslovna komunikacija u modnoj industriji: specifičnosti pisanog, verbalnog i neverbalnog komuniciranja u promociji brendova (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:108304
Kolarević, Laura. "Poslovna komunikacija u modnoj industriji: specifičnosti pisanog, verbalnog i neverbalnog komuniciranja u promociji brendova." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:108304
Kolarević, Laura. "Poslovna komunikacija u modnoj industriji: specifičnosti pisanog, verbalnog i neverbalnog komuniciranja u promociji brendova." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:108304
Kolarević, L. (2024). 'Poslovna komunikacija u modnoj industriji: specifičnosti pisanog, verbalnog i neverbalnog komuniciranja u promociji brendova', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 16 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:108304
Kolarević L. Poslovna komunikacija u modnoj industriji: specifičnosti pisanog, verbalnog i neverbalnog komuniciranja u promociji brendova [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2024 [cited 2024 December 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:108304
L. Kolarević, "Poslovna komunikacija u modnoj industriji: specifičnosti pisanog, verbalnog i neverbalnog komuniciranja u promociji brendova", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:108304