undergraduate thesis
Društveni mediji kao posrednici suvremene poslovne komunikacije

Andel, Petra
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Andel, P. (2024). Društveni mediji kao posrednici suvremene poslovne komunikacije (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:673033

Andel, Petra. "Društveni mediji kao posrednici suvremene poslovne komunikacije." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:673033

Andel, Petra. "Društveni mediji kao posrednici suvremene poslovne komunikacije." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:673033

Andel, P. (2024). 'Društveni mediji kao posrednici suvremene poslovne komunikacije', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:673033

Andel P. Društveni mediji kao posrednici suvremene poslovne komunikacije [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2024 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:673033

P. Andel, "Društveni mediji kao posrednici suvremene poslovne komunikacije", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:673033

Please login to the repository to save this object to your list.