Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Cvijetović, R. (2024). Analiza medijskog sadržaja kreiranog u okviru kampanja tvrtke Red Bull (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:867017
Cvijetović, Roberta. "Analiza medijskog sadržaja kreiranog u okviru kampanja tvrtke Red Bull." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:867017
Cvijetović, Roberta. "Analiza medijskog sadržaja kreiranog u okviru kampanja tvrtke Red Bull." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:867017
Cvijetović, R. (2024). 'Analiza medijskog sadržaja kreiranog u okviru kampanja tvrtke Red Bull', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 02 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:867017
Cvijetović R. Analiza medijskog sadržaja kreiranog u okviru kampanja tvrtke Red Bull [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2024 [cited 2024 October 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:867017
R. Cvijetović, "Analiza medijskog sadržaja kreiranog u okviru kampanja tvrtke Red Bull", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:867017