Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Lukšić, Đ. (2023). Destinacijski menadžment i brendiranje plaža u Baranji - uloga turističkih zajednica (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:909440
Lukšić, Đurđica. "Destinacijski menadžment i brendiranje plaža u Baranji - uloga turističkih zajednica." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:909440
Lukšić, Đurđica. "Destinacijski menadžment i brendiranje plaža u Baranji - uloga turističkih zajednica." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:909440
Lukšić, Đ. (2023). 'Destinacijski menadžment i brendiranje plaža u Baranji - uloga turističkih zajednica', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 07 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:909440
Lukšić Đ. Destinacijski menadžment i brendiranje plaža u Baranji - uloga turističkih zajednica [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2023 [cited 2024 December 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:909440
Đ. Lukšić, "Destinacijski menadžment i brendiranje plaža u Baranji - uloga turističkih zajednica", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:909440