Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Lutring, E. (2021). Integrirana marketinška komunikacija kao promocijski alat na primjeru Međunarodnog festivala umjetničke tamburaške glazbe (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:252133
Lutring, Ema. "Integrirana marketinška komunikacija kao promocijski alat na primjeru Međunarodnog festivala umjetničke tamburaške glazbe." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:252133
Lutring, Ema. "Integrirana marketinška komunikacija kao promocijski alat na primjeru Međunarodnog festivala umjetničke tamburaške glazbe." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:252133
Lutring, E. (2021). 'Integrirana marketinška komunikacija kao promocijski alat na primjeru Međunarodnog festivala umjetničke tamburaške glazbe', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:252133
Lutring E. Integrirana marketinška komunikacija kao promocijski alat na primjeru Međunarodnog festivala umjetničke tamburaške glazbe [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2021 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:252133
E. Lutring, "Integrirana marketinška komunikacija kao promocijski alat na primjeru Međunarodnog festivala umjetničke tamburaške glazbe", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:252133